torsdag 10 april 2014

Gräät



Har verkligen mått "blääh" den senaste veckorna. Känner mig helt tömd på ork och vilja till något alls. Tror det kan ha lite mer vädret att göra, för solbristen har fått mig att sukta efter snö, December och jul något enormt... Ååh jul ♥ En annan faktor är att jag inte fått något sommarjobb ännu. Snart ger jag fan upp... Och sedan ovanpå det så har man Häxan, estrema pengabeskymmer och fula tankar som kommer upp. Har aldrig känt mig så fet och ful som nu, det enda som är någolunda fint med mig är mitt hår fortfarande, men resten vill jag bara skrapa bort med en rostig osthyvel...

Resultatet av allt det här blev att vända på dygnet; Sova och samla ideér och inspiration om dagarna för att sedan sitta uppe och skapa tills hjärnan koka över om nätterna.

Listade nyss ut att jag hittills (på 2 veckor) gjort över 20 påbörjade projekt, där många är videor/filmer eller bilder av olika slag. Ändå tänker jag bara "jag får aldrig något gjort" och vill bara kunna arbeta fortare och få ännu mer saker gjorda! Jag vill inte se mappar på datorn med påbörjade projekt, jag vill se färdiga projekt!!

Har även dyrkat Alexander Rybak och lyssnat enbart på hans musik samt lite nya artister jag upptäckt ♥ Det hjälper något enormt när man mår som sämst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar