onsdag 23 april 2014

Jag är kass



"Jag vill skapa saker!" säger jag till mig själv. "Du skapar ju saker hela tiden?" säger jag tillbaka. Saken är den att det tar sådan lång tid för mig att göra saker att det känns aldrig tillfredställande när jag väl är färdig. Jag kan jobba röven av mig en natt och sedan pausa det projektet en vecka innan jag börjar igen. Jag får bara en "äntligen klar, okay nu påbörja något nytt!"-känsla hela tiden eftersom jag (enligt mig själv) alltid ligger efter med vad som behövs göras.

Jag vill ha en paus... Från allt.

Jag vill bara ta och rensa bland ALLA mina bilder, foton och filmer, kasta sådant som är meningslöst och se vad jag kan göra klart. Men det kräver tid och ork, och jag hinner inte för jag måste fortsätta jobba! Har massor av ideér jag inte kan göra p.g.a. tidspress av mig själv.

Jag vill ha en paus... Eller en kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar