söndag 27 april 2014

Något som gör mig glad...

... Det är killarna från Theme Park Review i deras ihopslängda videor från 2001 - 2009'ish
(tror dock inte de gör sådana videor längre, vilket så sjukt synd)

Jag blir bara så lycklig när jag ser deras videor! Det är liksom sådana här människor jag vill lära känna och ha omkring mig! Som inte är rädda att göra bort sig, som får impulser som att "nu jävlar gör vi något kul!" utan att tänka på att "nej, folk kommer kolla på oss". Nu är det ju perfekt också att kolla på dem också, nu när solen och värmen kommer. Man blir bara så pigg på att åka iväg och göra saker!

Här har ni några favorit-videor:



"I DON'T OWN! I SUCK ASS!"









"How's it going, seapigs?"

Är för övrigt så jävla sugen på att besöka den där sista parken!
Verkar vara så jävla kul och bara ashsdgsfa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar