tisdag 2 september 2014

Mobil-bekymmer

Gick och lade mig (i mammas säng för hon jobbar). Ska skriva till Kalle på Skype och säga detta. När jag låser upp telefonen står en stor "Stäng av"-knapp upptill, helt out of place. Min första tanke är att "lol mobilen muppar sig" men samtidigt som jag tänker detta ser jag mig själv slide'a den. Sedan blir bilden ljust lysande svart och inget händer. "Fan" tänker jag och tänker att "nu kommer den sega som fan innan jag kan starta den igen". Men nej, inget händer. Den förblir svart och ljust lysande. Blir sur och testar allt; hålla in start-knappen länge, hålla in både knapparna samtidigt, men inget går. Det går däremot att höja/sänka ljudet och stänga av ljudet för ikonen dyker upp. Då blir jag sur som fan, river('ish) av skalet, testar att ladda mobil-fan, men ingen reaktion. Efter att ha haft ett PMS-utbrott lade jag ifrån mig skiten och försökte acceptera att mobilen är körd och att allt jag hade därpå var borta. Lägger mig sur som fan, kelar med Baby, försöker skriva. Sedan nu skriver Kallle på Skype och iPhone-helvetet är sig själv igen... AAARGH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar