onsdag 28 januari 2015

Sömn & Kladdis

Jahaaaaa ...

Min plan om att vara vaken hela dagen och komma i rätt balans med sömnen igen gick ju käpprätt åt helvete. Lade mig och försökte vila i soffan fram tills 11, men var för pigg. Åt sedan frukost med mamma medan snubben från Anticimex kikade igenom vår vind, källare, badrum och diverse. Sedan, mina vänner, gick jag och vilade mig. Har sedan dess sovit fram och tillbaka. Klockan är nu snart 22 och jag är lika pigg som björnar under ett kafferep.

I ren protest emot livet så gjorde jag det som jag brukar göra när livet är svårt; Jag bakade en kladdkaka. Har ju som nyårslöfte att baka något nytt varje månad, men känner att jag kanske inte riktigt hinner baka något nytt i januari om min sömn fortsätter fucka som den gör. Så det blev en hederlig gammal kladdis som jag VET hur man bakar. Ifall det skulle gå åt helvete menar jag.



Nu ska jag surfa lite in the WÖRLD WAID WEHB medan kakan blir klar och syrran och mamma bastat klart. Syrran och jag har bokat in bodypump-pass på fredag. Jag längtar redan! ÅH, att få arbeta med kroppen igen! Är så jävla träningssugen. Fuck stormen och kylan, ge mig vår nu så jag kan börja motionscykla utomhus igen!


Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar