onsdag 28 januari 2015

Väntan

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 11. Då ska mamma gå upp och vi ska äta frukost. Sedan ska Anticimex komma hit och kolla igenom huset. Kommer inte riktigt ihåg varför, men jaja. Så är det i alla fall. De ska även upp på vinden och kika, så luckan är öppen och stegen står redo:

Spooky! :(
Jag har sovit ganska skevt under hela januari p.g.a. sjukdom och annat. Så beslutade mig igår att fakiskt gå och lägga mig och sova så fort mamma åkt till jobbet. Jag lyckades somna väldigt lätt (var dötrött) och sov till 3:14-tiden ungefär. Sedan var det kört. Så surfade på mobilen och mammas laptop tills hon kom hem, då jag tog flykt till stora rummet och har sedan dess suttit där och myst.


Men börjar bli hungrig nu. Är sugen på havrefras och fjällfil som fan, men det har vi inte hemma.
Det gör mig ledsen.

Nu ska jag fortsätta kolla/lyssna på Markiplier (FNaF, nog minst den 20'e gången jag kollar igenom den Let's Play'en nu), prata med sexistiska äckel på BDB och kanske vila lite tills klockan blir 11. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar