torsdag 5 februari 2015

Liten uppdatering

De här senaste dagarna har vart skit.
Kan låta min dagbok berätta:



... Ja
Den korta historien är att jag fick min dator lagad.
Dessvärre är allt borta.
Alla videor.
Alla program.
Alla bilder.
Allt.

Så allt som inte ligger sparat på den externa är totalt borta 5-ever.
Vilket är 70% av allt arbete.

Vart måttligt ledsen i tre dagar nu (är egentligen fortfarande helt krossad, men finns inget att göra så försöker acceptera det som det är istället), fast egentligen har jag vart helt förstörd för det här var typ bägaren som rann över.

Så i tre dagar har jag vart totalt ledsen, haft PMS, haft mensvärk, vart förkyld, haft feber, mått så jävla dåligt över pappa, fått fucking bihåleinflammation, vart (är) så sjukt oförberedd till teatern på söndag, och inte haft en enda att prata med som jag vill prata med. Allt kom på en gång och igår bröt jag ihop totalt. Jag var så jävla ledsen och trött, bröt ihop i duschen och sedan kunde jag inte sluta gråta. Mamma försökte trösta lite, men hon har en fin tendens att bara få mig att gråta mer (omedvetet såklart). Så sedan satt jag helt utslagen på en stol i köket och grät. Tårarna bara kom. Sedan somnade jag på soffan efter vi ätit och sov där tills mamma fick mig att gå och lägga mig.

Idag är det fint väder ute.
JÄTTEFINT till och med.
Bara sol!
Men fuck that.
Hoppas bara den smälter så mycket snö som möjligt.
Jag själv orkar inte bry mig om att gå ut.
Inte än.

Ska till pappa idag vid 18 och äta tillsammans med Ingela.
Jag kommer gråta så jävla mycket när jag kommer hem,
men mamma har lovat att vi ska mysa och kolla på TV sedan så det kommer bli mysigt.

Så mitt liv suger just nu.
Jag mår bara allmänt dåligt.
Längtar tills ljusare tider.
Hoppas de kommer snart...

Framförallt längtar jag tills Abbe skaffar Premiere till mig igen.
För så kan jag börja klippa film igen och lägga mina tankar där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar