lördag 4 april 2015

tlöööt


Det här senaste dygnet har vart superweird.
Jag har vart mer produktiv än någonsin, haft sådan jävla energi och känt mig gladare och hoppfullare än jag känt mig på väldigt länge!

Klockan är nu 11:28. Jag har precis duschat. Lyssnar på fiskmåsarna utanför. Är trött, så ska vila lite. Men först ska jag räkna upp lite:

Under dygningen hann jag med:
- Klippa massor på ESC-topparna
- Spela in vlogg (via webcam xD )
- Scanna in massor av bilder
- Rita
- Skriva ned viktiga datum
- Sortera utställnings-bilder
- Leta Nikon-kamera
- Leta upp recept till April
- Damma av skrivbord och nattduksbord
- Plocka undan kläder
- Blogga

Nu är jag svintrött, så nu ska jag ta igen lite välförtjänt sömn. Sedan blir det mer filmklippande. ESC-videorna ska bli klara så fort som möjligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar