torsdag 7 maj 2015

BLOGGTAJM!!

JAA BLOGGEN DOG

MEN jag känner mig redo att blogga igen!
Spelade in en test-vlogg (på sex minuter) via webcamen för jag ville spela in en vlogg, men den blev chipmunkad så tyvärr blir det inget med det. Jag pratade bara kort om hur jävla hypad jag är inför 2015, trots att en fjärdedel av året redan gått liksom. Men mycket bra har redan hänt!

  • Jag har utvecklats som fan på mål-och-tecknarstadiet
  • Jag har anmält mig till en skola!
  • Jag är med i sommarteatern!
  • Jag har, i år, för första gången sedan typ 2007 lyckats vända rätt på sömnen 100%. ÅH SAKNAR, men ska nog snart vända rätt det igen. Är lättare att somna när solen går ned än när solen går upp.
  • Ska aldelles strax (om någon dag bara) köpa en ny kamera, en Nikon 5100! Då blir det att vlogga igen och börja spela in film igen, AAH jag längtar!
  • Jag ska i maj ha min första utställning med bilder jag ritat. Jag är nervös och hyped som fan!!
  • Mitt humör är överlag bättre!
  • Jag lär mig språk bättre än någonsin. Duolingo förtjänar nobelpris!


Det negativa än så länge är väl att jag vart krasslig i år mer än normalt. Var sjuk hela 2015 fram till slutet av mars någon gång. INTE KUL.

Jag har massor av planer inför resten av året, men vill inte räkna upp saker, för varje år jag gjort det slutar det med att jag gör typ ½ av alla saker jag skulle gjort. 2009, 2010 och 2011 gjorde jag det misstaget, sedan höll jag käft.

Det var väl typ det jag hade just nu. Ny header kommer upp, strax, jag har en liten ide till en mys-header. ...Wow, ett bild-löst blogginlägg. Då får ni en gif på mig och Kalle.


Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar