fredag 31 juli 2015

gnyat gyat gnyat

Har precis duschat

och klockan är kvart över 3 på natten/morgonen. Det är sent, men tidigare än senaste nätterna. Vill komma i säng och somna innan solen går upp. Tack och lov för att det börjar bli mörkare ute!

Blogg-titeln kommer från de här, jag fick den på hjärnan precis:


Är helspänd och samtidigt fruktansvärt oförberedd till att bo på internat för tillfället. Helst av allt skulle jag vilja ta med mig mammas laptop (som jag skriver på nu) och ha där. Om jag fixar Photoshop på den dessutom så kan jag använda det medan jag är där. Då får jag limitera när jag kan klippa film på helgerna och när jag är hemma, men det kan gå! Problemet är ju just det att det är mamma dator, och om hon säger nej så går det inte. Hon vill (och tanken från början var) att jag ska ta med mig min egna, enorma dator dit, men just nu känns det bara som en ohyggligt dålig ide, av många anledningar.

På tal om något helt annat; imorgon (eller ja, "idag") kör vi näst sista föreställningen av Karöns Lilla Kitty. Känns ganska skevt faktiskt. Så mycket har hänt under den här produktionen, och nu ska det avslutas. Allt ska packas ihop, folk ska säga hejdå och vissa av dem kanske jag inte kommer se på väldigt länge. Specellt eftersom jag (och många andra) inte kommer vara med i nyårsrevyn till hösten heller. Skumt.

På tal om höst; JAG LÄNGTAR!! Jag ska klämma ut den lilla sommar som finns kvar i Augusti och sedan ska jag njuta av hösten som in i helvete!! ÅÅH KALLA VINDAR MMM~


Har en hel del saker småplanerade de kommande dagarna:

Imorgon/Fredag - Baka juli-bak och ha föreställning
Lördag - Föreställning + efterfest
Söndag - Kalle kommer förhoppningsvis och övernattar och flömmar
Måndag - Ska vända rätt dygnet igen och börja packa och göra listor inför internatet

Under nästa vecka ska jag även klämma in att hälsa på Johan i skåne, jag måste!! Sedan ska jag, under all ledig tid, göra klart 100 Theme Challenge'n och alla ESC-toppar, Det måste helst bli klart innan jag börjar i hoby. Ska även beställa kameran i helgen. Sweeet~

Nej nu ska jag faktiskt försöka sova. Får se om jag hittar något att kolla på under tiden så jag somnar fortare.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar