söndag 9 augusti 2015

Då är man här igen

På mammas dator.


Klockan är kvart över tre på natten och jag borde sova. Men mår sådär.
(Och så är ju dygnsrytmen helt åt helvete också)
Känner mig ofärdig, oförberedd, onyttig och onödig.
Känner mig avundsjuk, fruktansvärt förbannat avundsjuk.
Känner mig gammal. Ålderskris.

Vill deppa hela natten och skapa mycket och lyssna på hög musik i hörlurarna, men kan inte för ska på Karö-middag + vandring imorgon kl 12, så måste upp vid rimlig tid.

Måste införskaffa mig en proper väckarklocka tills skolan börjar.
Jag vaknar inte av min längre.

Jag är fattig. Kan inte köpa ett piss.
Mina skor har gått sönder dessutom, så nu har jag inga skor.

Jag mår inte piss, men det är många, för många tankar inatt.

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar