måndag 24 augusti 2015

Just nu


Slutade skolan för dagen för någon halvtimma sedan. Funderar på om jag ska gå med tjejerna när de ska handla eller om jag ska stanna på mitt rum. Är väldigt trött och seg, och har svinont i handen efter HLR-träning hela förmiddagen.

Är lite uttråkad, är trött, vill inte direkt göra något dock. Det regnar från och till ute. Hade det inte gjort det och om det inte vore för husmötet senare idag så skulle jag gått en runda och lyssnat på den nya ljudboken. Men som sagt, regn och möte förhindrar detta.

Ska nog bara sega resten av dagen. En halv dag utan godis och jag blir redan nipprig. Men jag ska klara det! Ingen godis på vardagarna, bara på helgerna!

Längtar till jullovet just nu, och hösten, den riktiga hösten. Ska fixa mig en ledighetsansökan på torsdag så jag får ledigt tills vi drar till Göteborg i Oktober. Jag längtar!

Nu ska jag slänga mig själv och laptopen i sängen och glo på något skoj tills husmötet.

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar