torsdag 6 augusti 2015

mmhey

HhhhhhhHhHhH

Så är mina känslor just nu, typ. Ska hem till Saga och fira henne på fredag, imorgon (idag snarare, torsdag alltså) ska jag skicka efter min kamera, klippa film så in i helvete och sedan gå på brunnsvandring på kvällen med mamma och Josse! Var på stadsvandringen innan idag, superbra var det! Lite annan fakta än förra året vilket var skoj, och så spöregnade det inte den här gången.


Har för övrigt klippt mig, men det får ni bättre bilder på när jag orkat fotografera mig.
Nu ska jag fortsätta måla och kolla på Top Model. Har så mycket skit jag vill få klart innan jag börjar på skolan! Bara 11/12 dagar kvar. JEEZ!!


Längtar för övrigt ihjäl mig efter hösten. Samtidigt vill jag ha lite sommar till för har lite saker som jag vill hinna göra innan hösten kommer. Jag och mamma ska bilresa till Öland, vi ska på marinmuseum, jag vill hinna ha en foto-cykelrunda i Ronneby och tälta vid Stemmekull. Men sedan får hösten mer än gärna vandra in.


Det var det. Lite snabbt onödigt inlägg, precis som det ska vara.
Ska även byta header när jag inte är hyperstressad längre med all klippning,
och så hem till brossan nästa vecka någon gång! Yeehha!!

Mooors!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar