torsdag 27 augusti 2015

SLUTKÖRD


Skolan tar kol på mig!

Jag skrattar som fan och har superkul men fy i helvete vad trött jag blir! ... Det KAN ju också ha att göra med att jag inte småäter eller äter godis/dricker läsk under veckodagarna också, så kroppen är inte van vid att inte få i sig små-energi hela tiden.

Jag funderar på att gå en runda och lyssna på ljudbok. Jag har inte gjort det ännu här och nu regnar det inte. Problemet är att jag har träningsvärk och är helt enkelt för jävla trött för tillfället. I helgen ska jag packa på mig färdigmat och lite rester hemifrån som jag kan lägga här och ta om jag blir utsvulten. Har hittills inte blivit det men kan vara skönt att käka något litet och snabbt och sedan sticka ut en runda.

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol på datorn och slöa. Vill så gärna sova men det är lite tidigt, vill inte gå och lägga mig innan klockan 18 åtminstonde.

Detta är föresten mitt 999'e inlägg i bloggen. Wow.

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar